Veel gestelde vragen (en de antwoorden natuurlijk) over onze photo booth verhuur

Voor & tijdens de fotoshoot

Is de fotozuil nog vrij op mijn feestdatum?

Laten we dat meteen even nakijken voor je. Stuur ons gewoon even een berichtje met je feestdatum, locatie en de gewenste opties en dan zetten we de fotozuil meteen in optie voor je terwijl je een beslissing neemt.

Kan ik de fotozuil langer dan 1 dag huren?

Natuurlijk kan dat. Onze standaard formule omvat 1 dag (max. 24 u) photo booth verhuur, maar aangepaste termijnen zijn zeker mogelijk. Voor de totale huurprijs volstaat het om ons wat meer over je event en de duurtijd te vertellen.

Hoe wordt het transport geregeld en wie verzorgt de installatie?

Het kan niet gemakkelijker zijn, want het transport naar de feestlocatie, de installatie ter plaatse en ook het ophalen achteraf zit standaard in onze verhuur service inbegrepen.

Wanneer gebeurt de installatie en afbraak precies?

Dat spreken we samen jou en de feestlocatie af. Wil je de fotozuil tot einde feest laten staan en daarna niet meer moeten wachten tot we ter plaatse geraken voor de afbouw? Dan kunnen we die eventueel ook de ochtend nadien komen oppikken in overleg met de feestzaal.

Hoeveel foto strips moet ik bestellen en wat als ik er tekort kom?

In de standaard formule zijn 800 foto strips inbegrepen. Voor de meeste particuliere feesten is dat ruim voldoende. We raden echter aan om bij twijfel op voorhand wat extra strips te bestellen. Ongeopende kartons (1 karton = x strips) nemen we terug zonder meerkost. Kom je tijdens het feest toch strips te kort? Geen nood, de fotozuil heeft alle beelden digitaal opgeslagen en die kunnen we nadien nog voor je afdrukken op dezelfde strips in nabestelling. Je krijgt ook het volledige digitale album per WeTransfer toegestuurd zodat je ook zelf de mooiste plaatsjes kan laten afdrukken.

Hoeveel ruimte heb ik nodig?

De fotostand is erg compact. Onze ervaring leert ons dat 4 m² vrije ruimte ideaal is om een volwaardige fotostand (al dan niet met green key en studio lampen) op te stellen.

Wat is die green key eigenlijk?

De green key is een effen groen scherm dat je voor de fotozuil en achter de fotomodellen zet. De software van de fotozuil zal alle groene delen in het beeld automatisch invullen met de achtergrond die jij vooraf gekozen hebt. Net zoals het weerbericht wordt opgenomen. Huur je het green key scherm, dan zijn daar ook 2 studio lampen bij inbegrepen.

Kan ik iemand bereiken voor dringende vragen en technische ondersteuning?

Uiteraard. Heb je vragen of ondervind je toch een probleem tijdens het feest, dan kan je Ronny (of een assistent) telefonisch contacteren via M 0498 52 31 52. Alle niet-dringende vragen ontvangen we liefst per e-mail.

Ik heb ook nog een dj en geluidsmateriaal nodig!

Ideaal, want dan kan je genieten van onze Party Package die zowel photo booth verhuur als dj diensten omvat. Je kan club en party DJ Bexx himself inhuren of een andere dj uit het DJ Crew team. Je dj brengt dan eigen dj materiaal én de fotozuil mee en verzorgt de volledige technische installatie ter plaatse. Je kan zelfs meteen bijkomende geluids- en lichtinstallaties huren volgens hetzelfde principe. We hebben onder meer een rookmachine, draaitafel, ceremonie set (micro en geluidsinstallatie), geluidsboxen, uplighters, dansvloer lichten en een dj meubel in chesterfield stijl te huur. Voor prijzen en pakketkortingen kan je ons best even mailen zodat we je een prijsvoorstel op maat kunnen bezorgen.

Ik wil de fotozuil wel personaliseren, maar hoe?

Wil je je logo, een foto of tekst op de photo booth plaatsen, dan kan dat enkel met aangepaste stickers of magneetborden om beschadiging te vermijden. Die stickers kan je ook via ons bestellen. Voor meer informatie over de mogelijkheden, technische vereisten en tarieven kan je ons best even contacteren.

We kunnen ook de standaard e-mails en de interface voor je personaliseren. Stuur je ons op voorhand even door wat je daarvoor in gedachten hebt?

Wil je ook een eigen foto op de achtergrond laten verschijnen met de green key opstelling of een persoonlijke boodschap of foto op de foto strips zetten, dan mag je ons de digitale ontwerpen ook reeds vooraf bezorgen.

Na de fotoshoot

Kan ik de beelden digitaal ontvangen?

Natuurlijk! Na het event sturen we je de volledige fotoreeks via WeTransfer door. Zo heb je ze meteen in maximale kwaliteit (want e-mailprogramma’s comprimeren). Optioneel kan je het volledige digitale album ook per post op een USB stick laten opsturen.

En die gebruikersdata?

Alle informatie die door gebruikers wordt ingevuld, kan gebundeld worden in een .csv bestand dat je nadien kan importeren in je adresboek of database. Dat zijn bijvoorbeeld e-mailadressen, taalvoorkeuren, antwoorden op persoonlijke vragen en wat er uiteindelijk met de digitale foto gebeurd is (geshared, gemaild, afgedrukt). Een berichtje sturen volstaat om het csv bestand per mail te ontvangen.

Foto’s nabestellen, hoe lang duurt dat?

De fotozuil heeft alle beelden digitaal opgeslagen. Wij moeten enkel even het fotopapier aanvullen en op PRINT duwen. Dat kan heel snel gaan. De snelheid van de postbedeling + 1 werkdag is ongeveer de levertermijn voor bijbestelde afdrukken.

De kleine lettertjes & betaling

Hoe verloopt de betaling en wat met de waarborg?

We vragen dat je 200 euro voorschot overschrijft bij de bestelling. Dat bedrag dient tegelijkertijd als waarborg en zal uiteraard verrekend worden bij de afrekening. Het saldo kan je cash betalen bij de afbouw.

Zijn er kortingen mogelijk?

Jazeker! De photo booth huren voor langere periodes, op regelmatige basis of meteen kiezen voor een all-in-one-party-package met dj service en/of geluid & licht verhuur maakt de photo booth verhuur nog voordeliger. Stuur ons maar eens een mailtje om een maatwerk korting tarief te ontvangen.

Kan ik een factuur krijgen?

Natuurlijk, je bent bij een professionele partner met ondernemingsnummer aanbeland. Gewoon even je facturatiegegevens bezorgen, is voldoende.

Wat bij schade en hoe zit het met verzekeringen?

Over het transport en de installatie hoef je je geen zorgen te maken, daar zorgen wij voor. Nadien is het jouw verantwoordelijk om schade en diefstal te voorkomen. De photo booth is een kostbaar apparaat, dus is een tijdelijke verzekering afsluiten bij je makelaar of security voorzien bij afwezigheid zeker geen slecht idee.

En die kleine lettertjes?

Dat valt allemaal wel mee, maar klik zeker even door naar onze Algemene Voorwaarden zodat je perfect op de hoogte bent van de afspraken die we maken.

Een andere vraag?

Stuur gerust een berichtje via de chatfunctie of via e-mail. We beantwoorden met plezier al je vragen. Wie weet belanden ze binnenkort zelfs wel mee op deze pagina.

Contacteer ons

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt